søndag den 13. marts 2011

Med familien til Europa

Jeg har tidligere fortalt om mine mange ture til Europa sammen med min familie, hvor vi trådte ud af hoveddøren og startede bilen - vi trådte ikke ud af bilen igen, før vi var ved destinationen, som typisk var Holland, Polen eller lign. Det var nogle fantastiske ture vi har haft os, jeg og familien.

Nu er det blevet min tur til at planlægge en ny bilferie hvor vi selv kører på ferie, familien og mig. Jeg glæder mig som et lille barn og kan slet ikke vente til det hele begynder med oppakning af bilen, indkøb af proviant, osv. Det er lige så godt som selve ferien - har I det også sådan?

Vi regner med at det første stop på vores kørselv ferie, bliver Tyskland og dernæst Holland. Det bliver selvfølgelig til sommer, når vejret er godt til at køre i bil på motorvejen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar