onsdag den 28. oktober 2009

Gratis på kør selv ferie

Det lyder måske for godt til at være sandt, men dette er slet ikke tilfældet. Jeg har i mange år deltaget i diverse konkurrencer, men aldrig vundet noget. Forrige mandag blev jeg ringet op af indehaveren af en hjemmeside der havde udlovet en gratis ferie til Dubai - og gæt hvem vinderen var? Det var mig og min dejlige kone. Det er den første konkurrence jeg vinder, og så er det tilmed en dejlig rejse på to uger med masser af sommer og sol.

Der er desværre ikke mulighed for at vi kan køre derned selv, men vi lejer en bil i Dubai og kører rundt og ser flotte bygninger. Derudover skal der ellers bare slappes af og god mad indenbords.

Jeg kan varmt anbefale alle at deltage i konkurrencer. Selv om man måske ikke vinder noget i lang tid, sker det en skønne dag!

2 kommentarer:

  1. Tusinde tak for inspirationen. Vi skal selv på kør selv ferie her til jul i julemåneden. Hele familien og så holder vi jul i italien og pakker bilen. Tak for en god blog om ferier som man selv kører afsted på.

    Asta

    SvarSlet
  2. Excellent post on Kør Selv Ferie. I am very happy to read Thanks for sharing.

    Kør Selv Ferie


    SvarSlet